انتظارسبز


موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
پخش زنده
امكانات

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 37
بازدید کل : 122234
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید.اميدوارم مطالب وبلاگ مفيد ومورداستفاده شما قرارگيرد.براي فرج آقا امام زمان(عج)صلوات بفرست.
لينك دوستان

آباژور طرح خورشید
یاس برای همه
جملات ناب
شکلات تلخ
استقلالی هاش بیان تو
سمت خدا
بسیجیان حوزه 6
خواندنيهامفيدترين وبلاگ
انتظارفرج
گلچین کلیپ مذهبی
نمکدون(طنزوسرگرمي)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انتظارسبز و آدرس www.nikdin.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» چهل سخن ناب از امام رضا(ع)

چهل حديث گهر بار از امام هشتم:

1ـ قال الرضا علیه السلام:

«مَنْ کَانَ مِنَّا وَ لَمْ یُطِعِ اللهَ فَلَیْسَ مِنَّا»

هر کس خودش را با ما بداند و خدا را اطاعت نکند از ما نیست. سفینة البحار 2/ ص 98

2ـ قال الرضا علیه السلام:

«مَنْ فَعَلَ مَا لَزِمَهُ مِنْ اَمْرِ الْمُؤْمِنِینَ بَاهَی اللهُ تَعَالَی بِهِ وَ مَلائِکَتُهُ »

هر کس وظایف خود را نسبت به مؤمنان انجام دهد خداوند و فرشتگان به اومباهات می کنند.مستدرک الوسائل/ ج 2/ ص 413

بقيه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نويسنده : نيک انديش | تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:احاديث,احاديث امام رضا,سخنان امام رضا,احاديث امام هشتم,سخنان امام هشتم, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» اسراروفلسفه اربعين امام حسين(ع)

اسراروفلسفه اربعين امام حسين(ع)


در رقم اربعین خصوصیتی وجود دارد که سایر ارقام آن خصوصیت را ندارد. غالب انبیا در سن چهل سالگی به مقام رسالت رسیده اند. وقتی موسی(ع) تقاضای ملاقات خصوصی با خدا کرد. ذات اقدس الله مدت مناجات را چهل شب قرار داد. گفته اند در نماز شب چهل مؤمن را دعا کنید. همسایه ها تا چهل خانه را گرامی بدارید. کسی که چهل حدیث را حفظ و بدان عمل کند خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاری می گرداند و...
اربعين، سرّي از اسرار خداي تعالي است كه هيچ يك از علماي ربّاني به اين سرّ‌ ربّاني نرسيده اند، خداوند عزيز قدير در قرآن کريم فرموده است: (وَ واعَدْنا مُوسي اَربَعينَ لَيْلةً
و در مورد قوم موسي (ع) فرموده اند: (قالَ فَإنّها مُحَرّمَةٌ عَلَيهِم أربَعينَ سَنَةً يَتيهُونَ فِي الأرضِ فَلا تَأسَ عَلى الْقَومِ الفاسِقين).
و نيز: (حتّى إذا بلغَ أشُدَّهُ وَ بَلغَ أربعينَ سَنةً قالَ رَبِّ أوزِعني أن أشكُرَ نِعمَتَكَ)
و در احاديث شريف ائمه(عليهما السلام) بارها عدد چهل وارد شده است، امام صادق (عليه السلام) فرموده اند: هر يک از شيعيان ما چهل حديث را حفظ كند، خداوند در روز قيامت او را فقيه و عالم بر مي انگيزد و او را عذاب نمي كند
و نيز فرمودند: آنگاه كه مؤمني بميرد و چهل مؤمن بر جنازه اش حاضر شوند و بگويند خدايا! ما از او چيزي جز خير نديديم و تو بر او از ما داناتري، خداوند تبارك و تعالي مي فرمايند: شهادت شما را قبول كردم و از او آمرزيدم،‌ آنچه را كه شما نمي دانيد).

بقيه در ادامه مطلب


» از مدينه تا کربلا همراه با سيدالشهداء امام حسين عليه السلام

از مدينه تا کربلا همراه با سيدالشهداء امام حسين عليه السلام
    
فلسفه قيام ابي عبدالله الحسين (عليه السلام) را در سخنان آن حضرت  در آغاز حرکت از مدينه و موضع گيري هاي ايشان در برابر حوادثي که در منزلگاه هاي ميان راه روي داده است مي توان يافت .

مدينه

زمان: نيمه دوم ماه رجب سال 60 هجري

حاکم وقت مدينه (وليد بن عتيقه) پس از مرگ معاويه دستور يافت تا از امام حسين (عليه السلام) براي يزيد بيعت بگيرد. حضرت فرمود: «... يزيد فردي است شرابخوار و فاسق که به ناحق خون مي ريزد و اشاعه دهنده فساد است و دستش به خون افراد بي گناه آلوده گرديده و شخصيتي همچون من با چنين مرد فاسدي بيعت نمي کند.»

وقتي مروان بن حکم بيعت با يزيد را از حضرت درخواست کرد امام حسين(عليه السلام) فرمود: اي دشمن خدا! دور شو، من از رسول خدا شنيدم که فرمود: «خلافت بر فرزندان ابوسفيان حرام است اگر معاويه را بر فراز منبر من ديديد او را بکشيد.» و امت او چنين ديدند و عمل نکردند و اينک خداوند آنان را به يزيد فاسق گرفتار کرده است .

امام حسين(عليه السلام) در شب 28 رجب سال 60 هجري همراه با بيشتر خاندان خويش و بعضي ياران، پس از وداع با جدش پيامبر اكرم(صلي الله عليه و آله) از مدينه به طرف مکه حرکت کرد.

امام حسين(عليه السلام) هدف خروج از مدينه را در وصيتنامه اش چنين بيان مي کند:
... و جز اين نيست که براي اصلاح در ميان امت جدم خارج شدم. مي خواهم امر به معروف و نهي از منکر کرده و به راه و روش جدم (رسول خدا) و پدرم علي (عليه السلام) رفتار نمايم .
کسي که به سوي خدا دعوت کند عمل نيک انجام دهد و بگويد از مسلمانان هستم، از خدا و رسولش جدا نمي شود ... اگر در نوشتن نامه ات خير مرا آرزو کرده اي، خدا پاداش تو را بدهد.

متن کامل در ادامه مطلب


» آيات و احاديث اثبات ولايت حضرت علي(ع)

بعضي از انسانها هرچه دليل و سند هم برايشان بياوري بر لجاجت و عناد خود باقي مي مانند.و چشمانشان به روي حقيقت بسته مي شود و با توجيه کردن،دلايل را ناديده گرفته و به سمت گمراهي مي روند.غافل از اينکه در رستاخيز هيچ توجيهي پذيرفته نمي شود.اينها فقط آيات و احاديث اثبات حقانيت و ولايت حضرت علي(ع)است.وگرنه روايات و احاديث زيادي نيز وجود داردکه ثابت مي کند مخالفين و غاصبان خلافت آن حضرت به هيچ عنوان براي امر خطير خلافت مورد تاييد پيامبرنبوده اند.

آیات اثبات کننده ولایت علی(ع)
    آیه تطهیر
    آیه مباهله 
    آیه صلوات
    آیه ولایت 
    آیه اهل الذکر
    آیه مودت
    آیه ودا
    آیه مسئولون
    آیه خیرالبریه

احادیث اثبات کننده ولایت علی(ع)
    حدیث ثقلین
    حدیث غد یر 
    حدیث عقد اخوت 
    حدیث دارالحکمه
    حدیث ولایت
    حدیث خلافت
    حدیث وصایت
    حدیث سفینه 
    حدیث علی مع الحق
    حدیث رایت 
    حدیث خندق
    حدیث خلفای دوازده گانه
    حدیث مرغ بریان
    حدیث منزلت
    حدیث سد الابواب
    حدیث مدینه العلم
    حدیث «أهل بيتي أمان لأهل الأرض»
    حدیث وراثت
    حدیث کسا
    حدیث قرائت سوره برائت
    حدیث هدف بعثت انبیاء
    حدیث یوم الدار
    حدیث محک مومن از منافق با علی(ع)



نويسنده : نيک انديش | تاريخ : یک شنبه 11 دی 1390برچسب:اثبات خلافت امام علي,آيات اثبات خلافت علي,روايات اثبات خلافت علي,احاديث اثبات خلافت علي, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» امام علی علیه السلام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله(2)

امام علی علیه السلام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله(2)

فصل دوم
حضور خلیفه دوم

خلافت ابوبکر بیش از دو سال بطول انجامید ، ولی در پایان حیات خود ، در حالی که شدیداً بیمار گشته بود ، عمر را که قدرت حاکم پشت پرده بود به عنوان جانشین منصوب کرد و حاکم بر جامعه گرداند. تردیدی نیست که ابوبکر بدین جهت عمر را به خلافت برگزید که برای او حقی می دید، زیرا وی تلاش وافری جهت تثبیت و استقرار خلافت ابوبکر انجام داد ابن ابی الحدید در این باره می گوید «عمر بیعت ابوبکر را محکم کرد و مخالفین وی را منکوب ساخت  » وی در ادامه نمونه هایی ذکر می کند که مطلب فوق را تأیید می نماید از جمله این نمونه ها : شکستن شمشیر زبیر هنگامی که وی آنرا از غلاف بیرون آورده بود و سپس به سوی سینه مقداد پرتاب کرد ، لگدمال کردن سعد بن عباده در جریان سقیفه ، شکستن بینی حباب بن منذر، تهدید بنی هاشم که در خانه فاطمه اجتماع کرده بودند و بیرون کردن آنها. وی اضافه می کند که اگر عمر نبود بهیچ وجه خلافت ابوبکر تثبیت نمی شد و هیچ کس به هواداری وی بر نمی خاست .

متن کامل در ادامه مطلب


» امام علی علیه السلام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله(1)

امام علی علیه السلام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله(1)
اين مطلب به ماحراهاي روزهاي آخر عمر پيامبر(ص) و تا خلافت امام علي(ع) و نقش و امام در آن دوران پزداخته مي شود.

مقدمه
روزگار در طول زندگی بس دراز خویش چند گوهر نایاب را به جامعه بشری معرفی می کند که در میان این چند تن انگشت شمار بی گمان ، علی بن ابی طالب همانند دریایی بی کران ، در برابر جوی آبی قرار دارد که با هیچ یک از آنان سنجش پذیر نمی باشد ، نه تنها در روزگار خودش که به تازگی تیرگیهای جاهلیت بوسیلة چراغ پرفروغ اسلام بر کنار شده بود قدر و ارزش او را نشناختند و از روی نادانی گوهر وجود او را با خرمهره ها مقایسه می کردند و گاه ترجیح می دادند امروزه هم با وجود این همه ژرف اندیش و روشن بین همچنان ناشناخته باقی مانده است .

متن کامل در ادامه مطلب


» روزهاي قبل و بعد از رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله

روزهاي قبل و بعد از رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله

بخش اول:  رحلت پیامبر (صلی الله علیه و اله و سلم )
شیخ مفید و طبرسی روایت کرده اند  که چون «حضرت رسول (ص)» از حجه الوداع مراجعت نمود ، بر آن حضرت معلوم شد که رحلت او به عالم بتا نزدیک شده است، پیوسته در میان ایشان خطبه می خواند و ایشان را از فتنه های بعد از خود و مخالفت فرموده های خود حذر می نمود و وصیت می فرمود که ایشان را که دست از سنت و طریقة او بر ندارند و بدعت در دین الهی نکنند و متمسک شوند به عترت و اهل بیت او به اطاعت و نصرت و حراست و متابعت ایشان را برخود لازم دانند و منع می کرد ایشان را از مختلف شدن و مرتد شدن .
مکرر می فرمود که :«ایها الناس من پیش از شما می روم و شما را در کنار «حوض کوثر» دیدار می کنم ، از شما سؤال خواهم کرد که چه کردید با دو چیز گران بزرگ که در میان شما گذاشتم : «کتاب خدا» و «عترت که اهل بیت» منند. نظر کنید که چگونه خلافت من خواهید کرد در این دو چیز. به درستی که خداوند لطیف خبیر مراخبر داده است که این دو چیز از هم جدا نمی شوند تا در حوض کوثر بر من وارد شوند ، به درستی که این دو چیز را در میان شما می گذارم و می روم ، پس سبقت مگیرید بر اهل بیت من و پراکنده شوید از ایشان و تقصیر مکنید در حق ایشان که هلاک خواهید شد ، و چیزی تعلیم ایشان مکنید ، به درستی که ایشان داناترند از شما ، چنین می یابم شما را که بعد از من از دین برگردید و کافر شوید و شیشه ها به روی یکدیگر بکشید ، پس ملاقات کنید من با «علی (ع)» را در لشگری همانند سیل در فراوانی و سرعت و شدت ، بدانید که «علی بن ابی طالب» علیه السلام بر ادر و وصی من است و قتال خواهد کرد بر تأویل قران چنانکه قتال کردم بر تنزیل قران ، از این باب سخنان در مجالس متعدد می فرمود . پس «اسامه بن زید» را امیر کرد و لشگری از منافقان و اهل فتنه و غیر ایشان برای او ترتیب داد ، امر کرد او را که با اکثر صحابه بیرون رود به سوی بلاد روم به آن موضعی که پدرش در آنجا شهید شده بود . غرض حضرت از فرستادن این لشگر آن بود که مدینه از اهل فتنه و منافقان خالی شود و کسی با حضرت «امیرالمؤمنین» منازعه نکند تا امر خلافت به آن حضرت مستقر گردد، و مردم را مبالغة بسیار می فرمود در بیرون رفتن و اسامه را به حرب فرستاد و حکم فرمود که در آنجا توقف نماید تا لشکر بر سر او جمع شوند ، و جمعی را مقرر فرمود که مردم را بیرون کنند و ایشان را حذر می فرمود از دیر رفتن .


» دانستنى هایى از ماه صفر

دانستنى هایى از ماه صفر

ماه صفر در تاریخ قمرى
ماه صفر، دومین ماه سال قمرى است. تاریخ قمرى همانند سایر تاریخ ‌هاى رایج، از دوازده ماه تشکیل یافته و اسامى آن ها بدین ترتیب است: محرم، صفر، ربیع الاوّل، ربیع الثّانى، جمادى الاولى، جمادى الثّانیه، رجب، شعبان، رمضان، شوّال، ذوالقعده و ذوالحجّه.
این تاریخ، پیش از اسلام، در میان مردم جزیرة العرب رواج داشت و تاریخ رسمى آنان بود.
پس از ظهور دین مبین اسلام، تاریخ قمرى به عنوان یک تاریخ مذهبى و ملى، مورد پذیرش مسلمانان قرار گرفت.
در عصر خلافت عمر بن خطاب (دومین خلیفه مسلمانان) با پیشنهاد حضرت على علیه السّلام و تصویب خلیفه وقت، هجرت پیامبر اکرم صلّى اللّه علیه و آله از مکه معظمه به مدینه منوره، مبداء تاریخ قمرى اسلامى قرار گرفت. بدین جهت، این تاریخ را، تاریخ هجرى قمرى نامیده اند.
گفتنى است که تاریخ قمرى بر اساس گردش ماه (قمر) بر دور زمین محاسبه مى گردد. به این صورت که ماه، هنگامى گردش خود را از هلال آغاز مى کند تا به پایان رساند و به هلال بعدى وصل شود، یک ماه پدید مى آید و با دوازده بار تکرار این گردش، یک سال قمرى شکل مى گیرد.
هر ماه قمرى، مدتش 29 روز و 12 ساعت و 43 دقیقه است و تعداد روزهاى یک سال قمرى، 354 روز است.
اما تاریخ ‌هاى دیگر، مانند: هجرى شمسى، فرس قدیم، میلادى و غیره، بر اساس گردش زمین بر دور خورشید محاسبه مى گردد و تعداد روزهاى آن ها، 365 روز و 6 ساعت است. به همین جهت میان تاریخ قمرى و تاریخ شمسى، در حدود یازده روز در هر سال فاصله است.

علل نامگذارى ماه هاى قمرى
ابن عساکر در کتاب گرانسنگ «تاریخ دمشق» به نقل از ابوعمروبن علاء درباره علل نام گذارى ماه هاى قمرى گفته است:

بقيه در ادامه مطلب


» سقیفه به نقل از عمر ، در روایتی از صحیح بخاری

بعد از رحلت پيامبر مسلمانان دنياپرست قبل از آن که به امور کفن و دفن پيامبر بپردازند.بر سر جانشيني ايشان به شور مي نشينند.پيامبري که بايد به سوگش مي نشستند و عزا دارش مي شدند چرا که با رحلت خاتم پيامبران براي هميشه وحي قطع شد.واين سوگي عظيم بود.پيامبري که مي بايست با عزت و احترام تمام به خاکش مي سپردند.اين گواه آن است که پيامبر را به خاطر کسب نام و مقام مي خواستند نه به خاطر اسلام.و اينجا بود که به دفن اسلام مشغول شدند و اگر نبود خواست و اراده پروردگار و تلاش آل محمد اين کار صورت مي گرفت.

سقیفه به نقل از عمر ، در روایتی از صحیح بخاری
بخاری در صحیح خود داستان سقیفه را از قول عمر چنین تعریف می كند :
وقتی كه پیامبر ازدنیا رفت ، از خبرهایی كه به ما رسید ، یكی این بود كه انصار در سقیفه بنی ساعده اجتماع كرده اند . من هم به ابوبكر پیشنهاد كردم كه بیا تا ما هم به برادران انصار خود بپیوندیم . ابوبكر موافقت كرد و ما ، همراه یكدیگر ، خود را به سقیفه رساندیم . علی و زبیر و همراهان ایشان با ما نبودند . هنگامیكه به سقیفه رسیدیم متوجه شدیم كه طایفه انصار مردی را كه در گلیمی پیچیده بودند و می گفتند سعد بن عباده است و تب دارد ، با خود به آنجا آورده بودند . ما در كنار ایشان نشستیم و سخنران آنها برخاست و پس از حمد و سپاس خدا ، گفت : ما یاران خداییم و نیروی رزمنده و به هم فشرده اسلام ، اما شما گروه مهاجرین ، مردمی به شماره اندك هستید و.... .
من (عمر) خواستم در پاسخ او چیزی بگویم كه ابوبكر آستینم را كشید و گفت :
خونسرد باش . پس خودش از جای برخاست و به سخن پرداخت :
به خداقسم كه او در سخن خویش هیچ نكته ای را كه من می خواستم بر زبان بیاورم فروگذار نكرد . یا همان را گفت یا بهتر از آن را بر زبان آورد .
او گفت :
ای گروه انصار ! آنچه را از خوبی و امتیازات خود برشمردید ، بی گمان ، اهل و برازنده آن هستید . اما خلافت و فرمانروایی ، تنها در خور قبیله قریش است ، زیرا كه آنها از لحاظ شرافت و حسب و نسب مشهورند و در میان قبایل عرب ممتاز . این است كه من به خیرخواهی شما ، یكی از این دوتن را پیشنهاد می كنم تا هریك را كه بخواهید به خلافت انتخاب و با او بیعت كنید . این بگفت و دست من و ابوعبیده را گرفت و به آنان معرفی كرد . تنها این سخن آخر بود كه از آن خوشم نیامد . در این هنگام ، یكی از انصار برخاست و گفت :
انا جذیلها المحكك و عذیقها المرجب
یعنی من در میان شما گروه انصار به منزله آن چوبی هستم كه پشت شتران را با آن می خارانند و درختی كه به زیر سایه اش پناه می برند . حال كه چنین است شما مهاجریت برای خود فرمانروایی برگزینید و ما هم برای خود زمامداری انتخاب می كنیم.
در پی این سخن ، بگومگو و سر و صدا از هر طرف برخاست و چند دستگی و اختلاف به شدت ظاهر گردید . من از این موقعیت استفاده كردم و به ابوبكر گفتم دستت را دراز كن تا با تو بیعت كنم . او هم دستش را پیش آورد و من با او بیعت كردم . پس از اینكه از كار بیعت با ابوبكر فراغت یافتم ، به سوی سعد ابن عباده هجوم بردیم ....... .

بعد از همه این حرفها ، اگر كسی بدون كسب نظر و مشورت با مسلمانان ، با مردی به خلافت بیعت كند ، نه از او پیروی كنید و نه از بیعت گیرنده ، كه هر دو مستحق كشته شدن هستند .
-------------------------------------------------------------
صحیح بخاری ، كتاب الحدود ، باب رجم الحبلی ، 4/119-120
سیره ابن هشام ، 4/336/338
كنز العمال : 3/139 – حدیث 2326


» تنفر پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله از عایشه و حفصه

ضمن تسليت فرا رسيدن ماه صفر و ايام سوگواري اين ماه طي چند پست به بعضي از مسايلي بپردازيم که بعد از رحلت پيامبر اکرم(ص)بوجود آمد.خيلي از مشکلات مسلمانان از لحظات آخر عمر مبارک پيامبر(ص)و لحظات اول بعد از رحلت ايشان شروع شد و تاکنون نيز ادامه دارد.شايداگر امتي خوب براي آن بزرگواربودند و کمي در آنچه پيامبر بارها گوشزد کرده بود يا نشانهايي که داده بود توجه مي شد و اسير دنيا نمي شدند و فريب نمي خوردند.اين همه چند دستگي نبود.مگر نه اينکه طبق روايات فقط راه يک گروه درست است.وبقيه به ترکستان است پس الان هم ميتوان با بررسي بدون تعصب مي توان راه درست را انتخاب کرد.

يکي از مسايلي که بعضي گروه ها به آن افتخار مي کنند و با استفاده از آن مشکلاتي بوجود آمد همسران پيامبر و قرابت با اين بانوان بود.

تنفر پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله از عایشه و حفصه
رسول اکرم صلی الله علیه و اله با اینکه پیامبر رحمت و مهربانی بودند و اخلاق حسنه و زیبای ایشان موجب اسلام آوردن بسیاری از کفار شد, ولی همانطور که خداوند می فرماید:
"محمد (صلى اللَّه علیه و آله و سلم) فرستاده خداست و یاران و همراهانش بر كافران بسیار قویدل و سخت و با یكدیگر بسیار مشفق و مهربانند." (فتح/29)
ایشان به کفار و دشمنان خدا و کسانی که خدا و رسول را اذیت می کنند هیچگونه مهر و محبتی ندارند بلکه آنها را به دستور خدا لعن و نفرین می کنند:
"قطعاً آنان كه خدا و پیامبرش را مى‏آزارند، خدا در دنیا و آخرت لعنتشان مى‏كند، و براى آنان عذابى خواركننده آماده كرده است‏." (احزاب/57)
عایشه و حفصه نیز طبق روایات و احادیث فراوانی که در کتب فریقین وجود دارد, از جمله کسانی بودند که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله از ایشان متنفر بودند.

لطفابقيه متن را در ادامه مطلب ببينيد


» تصاويري از جنايات غرب متمدن و مدعي حقوق بشر در عراق+عکس

اينها نمونه کوچکي از جنايات مدعيان حقوق بشر است.اين فقط برگي است از هزاران صفحه که دوربينها موفق به ثبت آنها شده اند.وبازهم اندکي است از آنچه دور بين ها ثبت کرده اند چرا که خيلي از آنهابه هر دليلي در دسترس عموم قرار نگرفته اند.

 

ما انسانها عادت داريم که چشم خود را بر روي خيلي از چيزها ببنديم ولي گاهي از کاه کوه بسازيم.غرب و دنياي به اصطلاح متمدن غرب که خود را دايه مهرباتر ازمادر معرفي مي کند.واقعيتش همين است.و براي هيچ کس غير از خودش ارزشي قائل نيست.يادمان نرود که قضيه88چقدر در بوق و کرنا زدند.چقدرکنفرانس تجليل و همايش برپا کردند.چقدر مجسمه ساختند و خيابان نام گذاري کردند.چقدر برنامه تلويزيوني ساختند.که اي واي حقوق بشر پايمال شد.وخيلي از ما هم فرياد و فغان و وا اسفاسرداديم.ولي واقعيت اينجاست.بيش از يک ميليون کشته و ميليونها نفر ناقص و هزاران نفر آغشته به انواع مواد فسفري و راديو اکتيو که تا چند نسل بعد ازآنها افراد ناقص الخلقه توليد خواهدشد.و در آخر کشوري که سراسر ويران شد.اي کاش حالا هم کمي از اين تصاوير را نشان دهند مجسمه و خيابان و کنفرانس پيش کش! اين تصاوير را ببينيد تا مفهوم حقوق بشر غربي را بفهميد.

تصاويردلخراش(+18) را در ادامه مطلب ببينيد


» گریه کن سرباز! + عکس

گریه کن سرباز!

نظامی زن انگلیسی که پس از بازگشت از ماموریت خود در عراق، فرزندش را در آغوش می فشارد.

آهای سرباز، آهای مادر!…
گریه کن، تو حق داری گریه کنی. شاید ماهها و سالهاست که فرزندت را ندیده ای.
فرزند دلبندت را. کودک معصومی که تاب دوری مادر نداشته و حتماً از تو بیشتر، برایت دلتنگی می کرده.
گریه کن سرباز، گریه کن تا سبک شوی…
گریه کن، به خاطر گوهر مادری که از تو ستانده اند، و در عوض تو را مفتخر! کرده اند به این لباسها.
این لباسها که اصلاً به قامت تو سازگار نیست…
گریه کن که تاج زن بودن از سرت افتاده…
گریه کن که هیچ لذتی به پای مادری نمی رسد و تو را محروم کرده اند، ذائقه ات را خراب کرده اند…ا

اما
من چند حرف دیگر با تو دارم سرباز…
تو مادری، حق داری بچه ات را دوست داشته باشی… حق داری برایش دلتنگ شوی…ا

سوالی از تو دارم:
این کودک را می شناسی؟

بقيه در ادامه مطلب


» عناوين آخرين مطالب
اس ام اس تبریک ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان
تصاویر ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان
دانلودمولودي عيد مبعث
اعمال شب و روز عید مبعث
اس ام اس عيد مبعث پيامبر اکرم(ص)
پوستر و تصاوير عيد مبعث
پوستر شهادت امام موسي کاظم(ع)
گلچيني از احاديث امام موسي كاظم(ع)
دانلود رساله ۱۲ مرجع اندروید و جاوا
مداحی های فاطمیه سال 90حاج محمود کریمی
دانلود مداحی مخصوص ایام فاطمیه
مولودي خواني ميلاد پيامبر(ص) و امام صادق(ع)
تصاوير و والپيپر ميلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع)
اس ام اس و پيامک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع)
دانلود سرودها دوران انقلاب
دانلود متن و آهنگ تيتراژ پاياني اخراجيهاي3
مداحي شهادت امام رضا(ع)
چهل سخن ناب از امام رضا(ع)
اسراروفلسفه اربعين امام حسين(ع)
از مدينه تا کربلا همراه با سيدالشهداء امام حسين عليه السلام
آيات و احاديث اثبات ولايت حضرت علي(ع)
امام علی علیه السلام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله(2)
امام علی علیه السلام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله(1)
روزهاي قبل و بعد از رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله
دانستنى هایى از ماه صفر
سقیفه به نقل از عمر ، در روایتی از صحیح بخاری
تنفر پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله از عایشه و حفصه
تصاويري از جنايات غرب متمدن و مدعي حقوق بشر در عراق+عکس
گریه کن سرباز! + عکس
پیشگویی حضرت محمد(ص) از به وجود آمدن وهابیون
نرم افزار رايگان و جامع دجال شناسي
دجّال به روایت امام علی(علیه السلام)
احوال اموات لحظاتی پس از مرگ چگونه است؟
دیدگاه اهل سنت راجع به کربلا و عاشورا چگونه است؟
تاسوعاي حسيني و مراسم چهل منبر در لرستان
مراسم ويژه روز عاشورا در لرستان و خرم آباد
روزشمار دهه محرم-ازلحظه ورود اما به کربلا تا پايان روزعاشورا
متن وترجمه دعاي زیارت عاشورا
اشعارمحرم (اشعاري محتشم کاشاني)
دانلودمداحي لري-خرم آبادي
گلچین مداحی آذری محرم
گلچین مداحی های محرم
اعمال ماه محرم و عاشورا
عاقبت قاتلان امام حسین علیه السلام و شهداي کربلا
شهدای کربلا چه کسانی و چند نفر بودند؟
پوستر و والپيپر ويژه ماه محرم
مداحي قديمي-قبل انقلاب
دانلودمداحي فارسي و فارسي-عربي نزارقطري
دعای سریع الاجابه از آیت الله قاضی
دانلود نرم افزار تعبیر خواب برای موبایل و کامپیوتر